Lyckas i sociala medier - Beckmans i samarbete med Meltwater

Hur gör man för att starta virala eldar och erövra världen?

Frida Boisen, digital chef på Bonnier Tidskrifter, delar med sig av sina bästa knep och trendspaningar inför kommande år. Hon berättar om sina personliga iakttagelser och anekdoter samt ger många exempel på inlägg och kampanjer som gjort succé på nätet.

Frida Boisen har en bakgrund inom journalistik, publicistisk och digital utveckling och vet hur man som chef tar vara på digitaliseringens möjligheter som ledare och kommunikatör. Frida har varit chefredaktör för GT och tog i den egenskapen 2014 emot priset Best use of Social Media på INMA Awards som är tidningsvärldens Oscarsgala i San Francisco. Idag är hon digital chef och ansvarig utgivare för Bonnier Tidskrifter, sociala medier-strateg på Dagens Industri, krönikör i Expressen och återkommande expert på sociala medier i SVT.

Frukosten arrangeras i samarbete med omvärldsbevakningsföretaget Meltwater.

Anmälan till eventet